emyland.reismee.nl

Jambo!

Dag 7 alweer vanaf vertrek. De dag begonnen met een heerlijk ontbijt van Ruth. Hierna op de scooter weer naar Emyland school. Het regende best hard dus poncho aan en gaan. Op school aangekomen begonnen we met de opening. De kinderen en ook wij zongen een lied voor de klas. De jongens zijn hard aan de slag gegaan verder met het huisje in elkaar timmeren. De meiden hebben 4 klaslokalen geverfd met behulp van de kinderen van Emyland die deden schoonmaken. We zijn een uurtje eerder gestopt, omdat de warmte iedereen opbrak. Hierna een verfrissende duik in het zwembad en hebben we een lekker hapje gegeten met elkaar bij Nomad. Een prachtig restaurantje aan het water. We sloten de avond af door een spelletje met elkaar te doen. Toen lekker slapen, op weg naar de volgende dag op Emyland!

Volgende ochtend weer begonnen met heerlijk ontbijt en weer naar Emyland. Vandaag hebben de jongens het timmerwerk afgemaakt en de meiden de buitenkant van de school geverfd. Ook zijn er pannekoeken voor de kinderen gemaakt, lekker een keer een extratje! Hierna zijn we met keniaanse jongeren de straat opgegaan om spullen te verkopen aan de bevolking om zo ons eigen eten te kopen voor die avond. We hebben toen met zn alleen het eten klaar gemaakt en heerlijk gegeten. Een hele ervaring hoe de onderhandeling gaan en wat de waarde van spullen zijn voor de bevolking. Hierna zijn we heerlijk met zn allen naar de Congoriver gegaan. We hebben hier om het kampvuur gezeten met elkaar en Albert heeft gitaar gespeeld en gezongen. Daarna weer terug naar het verblijf om het ontbijt voor de safari klaar te maken, want half 6 moeten we alweer klaar staan. Tot snel!!! Liefs van ons allemaal?

Els de Gelder

Dag allemaal.

Wat leuk om jullie verhalen te lezen!
Mooie en bijzondere momenten maken jullie mee!
Fijn dat jullie dit zo kunnen doen, er zijn voor de ander.
Heb nog meer mooie momenten met elkaar en geef vooral de liefde van God door!

Een lieve groet van ons allen vanuit Bleskensgraaf.