emyland.reismee.nl

Informatie avond jongerenreis Emy-Land

Jambo, lieve mensen!

Afgelopen donderdag 11 oktober hebben we een bijeenkomst gehad met jongeren die interesse hebben in de jongerenreis a.s. mei 2019! Het blijkt een gezellige groep te zijn van ongeveer 14 personen.

Emely vertelt met liefde over haar project! Ik zag het hier en daar bij sommige (mogelijke) deelnemers al kriebelen door haar enthousiasme. Leuk om te zien! Sommige personen hebben wel eens eerder als vrijwilliger deelgenomen op Emy-Land. Zij deelden dan ook hun enthousiaste ervaringen. Zoals wat de werkzaamheden zijn, de regels en wat echt belangrijk is om mee te nemen als je naar Kenia gaat bijv. deet voor de muggen. Maar het is ook belangrijk dat je voorbereid bent op de inentingen.

Wat ook belangrijk is, zijn de sponsoracties voordat je met deze reis meegaat. Er wordt van iedereen verwacht om een bedrag op te halen wat voor de school is. Emely en een paar (ex) deelnemers geven aan dat het leuk is om de sponsoracties te houden.

Zoals het er nu naar uitziet, vertrekken we ongeveer met 15 personen op 18 april 2019. Ik kan jullie vertellen dat ik er (weer) enorm veel zin in heb om alle voorbereiding voor deze reis met jullie te delen! Ik kijk er dan ook heel erg naar uit om in mei weer naar het mooie Kenia te gaan. Want het is er zoooooo mooi en leuk. Inmiddels heb ik, zoals vele anderen die in Afrika geweest zijn, het welbekende 'Afrika-virus' opgelopen, zoals Pieter Honkoop dat deze avond zo mooi zegt. Ik bedoel hiermee te zegen dat de cultuur zo fantastisch is. Maar de mensen ook. Natuurlijk heeft Kenia ook een donkere kant, zoals gezinnen die geen volle spaarpot hebben. Maar ondanks dat, zijn deze mensen zo gelukkig met alles wat ze hebben.

Aan het einde van de avond worden mensen nog enthousiaster gemaakt omdat er tijdens deze reis een mystery guest komt. Ik kan niet wachten totdat deze bekend gemaakt wordt.. Jullie vast ook niet!

Jullie worden op de hoogte gehouden van onze voorbereidingen op deze reis.

Asante sana!

Bye!

Yvianne Blaak

Reacties

Reacties

Emely

?????❤️?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!